Portál SVJ
Pomocník pro efektivní správu SVJ určený pro vlastníky, výbory a správce
Podmínky využívání služeb Portálu SVJ
- Smluvní strany
- Poskytovatel
Štěpán Fohl, Lázeňská 1003, 379 01 Třeboň
IČ: 67935346 (nejsem plátce DPH)
Bankovní spojení: 679353469 / 2010 (Fio banka)
(dále jen „Poskytovatel“) - Zákazník
Zákazníkem je fyzická nebo právnická osoba (prostřednictvím oprávněné osoby), která uzavře smlouvu v písemné formě nebo formou vyplnění formuláře na stránkách psvj.cz za souhlasu s níže uvedenými podmínkami.
(dále jen „Zákazník“)
- Poskytovatel
- Práva a povinnosti zákazníka
- Zákazník je při výplňování formulářů povinen vyplňovat jen platné údaje.
- Zákazník vyplněním kontaktního formuláře souhlasí s uložením svého emailu a zasíláním požadované informace případně nabídky služby dle charakteru požadavku.
- Zákazník vyplněním objednávkového formuláře souhlasí se zasíláním informací a notifikací týkajících se provozu služby na uvedený email nebo telefonní číslo formou SMS.
- Zákazník se potvrzením objednávky zavazuje k ujednání a podepsání smlouvy na poskytování služeb Portálu SVJ. Smlouva se podepisuje na dobu určitou (není-li dohodnuto jinak) a to na 1 rok s možností automatického prodloužení.
- Zákazník je povinnen uhradit každý započatý měsíc služby dle zvoleného tarifu. Úhrada se provádí bezhotovostně ve prospěch účtu Poskytovatele na základě vystavené zálohové faktury.
- Zákazník bere na vědomí že minimální doba využívání služeb jsou tři měsíce, zárověň (není-li ujednáno jinak) je-li měsíční hodnota dodávaných služeb menší než 3 000 Kč, jsou služby placeny čtvrtletně. V případě hodnoty dodávaných služeb menší než 1 000 Kč měsíčně, jsou služby placeny ročně.
- Zákazník má nárok na odstoupení od smlouvy a smazání veškerého obsahu do jednoho měsíce od přijetí výpovědi (písemě nebo elektronickou formou) a to bez udání důvodu a s nárokem na vrácení nevyčerpané služby tj. nezapočatých celých kalendářních měsíců zaplacené služby.
- Zákazník souhlasí s elektronickou fakturací.
- Pokud Zákazník využije slevu na službu, souhlasí tím s úpravou některých výše vyjmenovaných podmínek poskytování služby (např. využitím roční slevy se zavazuje k jednomu roku využívání služby), pří nesplnění podmínek slevy, je sleva neplatná a platí cena za službu dle tarifu.
- Práva a povinnosti poskytovatele služby
- Poskytovatel se zavazuje k maximální funkčnosti a dostupnosti služby a odstranění případných závad jak nejrychleji to bude možné.
- V případě dočasného omezení, přerušení, zhoršení kvality služby, nebo ztráty dat poskytovatel nenese odpovědnost za případné škody způsobené Zákazníkovi nebo třetím osobám (včetně ušlého zisku).
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na pravidelnou odstávku služby z důvodu údržby a to o maximální délce trvání jednoho dne (v součtu) v kalendářním měsící.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na zablokování přístupu nebo omezení služby v případě, že neeviduje úhradu za službu Zákazníkem.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy a smazání veškerých dat po uplynutí jednoho měsíce od konce posledního zaplaceného období služby.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu podmínek služby a rozsahu poskytovaných služeb kdykoliv v průběhu jejich provozu. Pokud zákazník nebude souhlasit se změnami podmínek, může smlouvu písemně nebo elektronickou formou vypovědět do jednoho měsíce ode dne účinnosti této změny.
- Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost kromě zákonem stanovených výjimek.
- Informace o zpracování osobních údajů
- Zpracovatelem osobních údajů je Poskytovatel služby (dále jen „Zpracovatel“).
- Správcem osobních údajů je Zákazník (dále jen „Správce“).
- Pověřenec pro ochranu osobních údajů nebyl jmenován.
- Ke zpracování osobních údajů dochází v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (dále jen „nařízení GDPR“) a to na základě pokynů Správce.
- Způsob zpracování osobních údajů je automatizované ukládání správcem vložených dat a jejich pravidelné zálohování. To vše v elektronické podobě.
- Účelem zpracování osobních údajů je poskytování služby webové aplikace Správci, který je využívá výhradně v rámci výkonu svých povinností, nebo smlouvy kterou má uzavřenou se subjektem údajů.
- Zpracovatel pro Správce zpracovává osobní údaje pouze za účelem provozování webové aplikace, kterou Správce využívá k výkonu správy společenství vlastníků dle Zákona č. 89/2012 Sb. a dalších právních předpisů dle práva ČR nebo EU.
- Zpracovatel zpracovává tyto osobní údaje:
- identifikační údaje subjektů osobních údajů (titul, jméno, příjmení, a IP adresa),
- kontaktní údaje (e-mail a telefon),
- údaje o platbách a objednaných službách.
- Zpracovatel prohlašuje, že přijal opatření uvedená v článku 32 nařízení GDPR.
- Správce souhlasí s tím, aby zpracovatel při splnění odst. 2 a 4 čl. 28 nařízení GDPR zapojil do zpracování dalšího zpracovatele za účelem technologického zajištění služby, tedy zejména vlastníka či poskytovatele serveru, na kterém budou data umístěna.
- Zpracovatel prohlašuje, že osobní údaje nepředává do tzv. třetích zemí (mimo Evropský Hospodářský Prostor).
- Přístup k uloženým osobním údajům ve webové aplikaci je chráněn heslem. Správa těchto přístupů přes webovou aplikaci je plně v kompetenci Správce.
- Zpracování osobních údajů probíhá po dobu poskytování služby a končí nejpozději jeden měsíc po ukončení poskytování služby.
- Veškeré údaje jsou trvale vymazány nejpozději do jednoho měsíce po ukončení poskytování služby.